About

Mijn foto
21. Gek, gestoord, schieuwnierig, dromend, music-addicted, analyserend, stressend, blij, hardwerkend, snoepend, vervelend, schrijvend, dansend, gillend, springend,levend, etend, zingend, studerend, vredelievend, meestal gelukkig,(bijna)altijd gelijk. Maar vooral: in opleiding!

donderdag 30 september 2010

Daar gaat ze..

Donderdag 30-09-'10




Het is nu 21:08uur en ik zou eigenlijk nu nog even iets aan verslagen moeten doen.
Heb ik momenteel even geen zin in.



Alles zit in dozen.
Bijna alles.
1 koffer met kleding, een kastje dat nog uit elkaar moet.. en voor de rest.. Voor de rest is het niet meer mijn kamer.
Voor de rest is Houten straks niet meer mijn woonplaats.
Zijn de scholen niet meer mijn scholen - dat waren ze al niet meer, maar voor het idee.
Is het huis waar ik woonde, mijn huis niet meer.
Een compleet andere wereld voor mij. Klinkt overdreven, maar zo voelt het wel voor mij.


Ik heb mijn hele leven in Houten gewoond.
19 jaar lang.
Ik heb hier mijn eerste vriendje ontmoet, echte liefde gevoeld, en hele goeie vrienden gemaakt.

M'n diploma (uiteindelijk) gehaald en een hoop stress gehad - zal daar wel niet anders zijn.
Ik had hier alles. Dít, dit hier was mijn leven.
Maar hetgeen nu gaat gebeuren, daar heb ik ook zelf voor gekozen.

Omdat ik altijd het gevoel had/ heb gehad daar klaar voor te zijn.


Er komt nu dan toch echt een eind in zicht, en ook echt een nieuw begin.
Ik was al die, al die tijd dat ik naar een kamer aan het zoeken was zo vól spanning, ik wilde dit zó graag.
En toen had ik een kamer, 'yes het gaat echt gebeuren!'
Maar momenteel, momenteel is daar weinig van over.
Vooral een triestig, zielig hoopje Elise is er nu over.
Niet verwacht hè?
Ik ook niet.


Alles wordt nu anders.
En niks zal meer hetzelfde zijn.


Rob, mijn respect voor je is alleen maar gegroeid. Zó goed, hoe jij alles klaarspeelde, nu én afgelopen jaren.
Laura, ik ga je zo ontzettend missen, ik hou van je, 1 liefde alles. En dit is voor het leven hoor.
Kirst, Lies, Saar, Sav, iedereen eigenlijk: bedankt dat jullie altijd achter me zijn blijven staan.





MAAR NU!


*ram pam pam pam paaaaaaaaaaaam* (=weer eens iets anders dan tromgeroffel.. dacht ik):


ELISE GAAT MORGEN OFFICIEEL UIT HUIS, WANT ELISE GAAT WONEN IN ZWOLLE!
En gelukkig krijg ik hulp van m'n lieve vriendinnetjes in Zwolle, Dorien en Rosalyn.


Kom allemaal maar langs als je eens in de buurt bent, jullie hebben m'n nr. allemaal geloof ik wel.
Ik woon op Eerste Weidjesstraat 25, in Asserdorp (studentenwijk), Zwolle.


Wish me luck, 'cause I shall need it.


See y'all,
~Elis

2 opmerkingen:

  1. Lieverdje...

    Ik ga je zo hard missen! =(
    Nu al..

    Maar ik beloof. We gaan elkaar zeker snel zien! [als ik beter ben] En ik kom natuurlijk ook naar Zwolle om te zien hoe leuk je daar kunt stappen!
    Meid, je bent mn beste vriendinnetje. En oooweeeee als je het vergeeet!

    Dikke liefdeeee!xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We will miss you honey! Gelukkig woon je nu 'dicht' bij mij!
    Liefs, je allerleukste collega en vriendinnetje Anouk

    BeantwoordenVerwijderen