About

Mijn foto
21. Gek, gestoord, schieuwnierig, dromend, music-addicted, analyserend, stressend, blij, hardwerkend, snoepend, vervelend, schrijvend, dansend, gillend, springend,levend, etend, zingend, studerend, vredelievend, meestal gelukkig,(bijna)altijd gelijk. Maar vooral: in opleiding!

maandag 11 oktober 2010

Oost west, ik heb twee huizen.

Het is nu 19:08 (grappig, vorige keer 21:08 oke niet) uur, en ik lig heerlijk op m'n met fout blauw-beklede bankje.

Inmiddels ben ik bijna helemaal gesettled in Zwolle en ik vind het heerlijk>
Het is ontzettend ver van huis, maar oh zo dichtbij (thank God for internet).
Er staan eigenlijk nog maar een paar verhuisdozen die nog uitgepakt moeten worden, en that's it.

De stad ken ik nog niet zo; het centrum dat bij mij om de hoek schijnt te liggen is voor mij zeker 10 minuten (om)fietsen, al had ik altijd al een ontzettend slecht geografisch inzicht en geheugen.
Ik woon met 3 andere meiden in een huis, er zitten er twee boven, twee beneden.
Ik zit boven, da's wel relaxt, dicht bij de douche, en niet de hele tijd het gekleaut in de keuken, want je hoort ALLES door de muren heen. Die zijn echt zó dun; 1 schroef erin geboord en als je die eruit haalt kan je fijn communiceren/gluren naar de buren. Altijd fijn natuurlijk!
De roomies vallen daardoor een beetje tegen, maar ik heb 1 hele leuke: Janneke!
Ze woont onder mij, en gelijk de eerste avond hebben wij aardig wat rosétjes weggewerkt.
Heel gezellig dus!

Nu staat dan ook eindelijk m'n bed erin, en zelfs een glazen tafeltje, how chic!

Zeau, kleine update dus.
Oh, mochten jullie me willens stalken, ik woon op de 1e Weidjesstraat 25!

See y'all,
~Elis





Mijn zithoekje, beetje messy. Bank wordt zwart!

1 opmerking:

  1. wat spreken we elkaar weinig.. en wat hebben we het druk..
    het klinkt allemaal erg volwassen en nieuw je blog! wat spannend, maar ook erg leuk (:
    hoe gaat het nu de eerste paar dagen in Zwolle? zijn het leuke meiden in je huis?
    ik ben erg benieuwd!
    weet je waar ik mezelf telkens weer op betrap? als ik langs de bodyshop loop, gluur ik altijd stiekem naar binnen - misschien, heeéeeel misschien - staat Elise er wel, denk ik dan.. maar natuurlijk niet haha! de zomer is voorbij en we moeten hard werken op school. hoe gaat het met je opleiding?
    ik zou zeker je blogs blijven volgen!
    heel veel succes
    en liefs,
    je schaapje <3

    BeantwoordenVerwijderen