About

Mijn foto
21. Gek, gestoord, schieuwnierig, dromend, music-addicted, analyserend, stressend, blij, hardwerkend, snoepend, vervelend, schrijvend, dansend, gillend, springend,levend, etend, zingend, studerend, vredelievend, meestal gelukkig,(bijna)altijd gelijk. Maar vooral: in opleiding!

vrijdag 17 september 2010

13 september = 5 december?

Het moet nou niet gekker worden.
Eigenlijk heb ik het al over een jaar geleden.



Tot vorig jaar zat ik nog op de Havo, en de AH zat om de hoek.
Ik weet toen dat ik de tweede week van het nieuwe schooljaar voor het eerst die week, de AH binnenstapte, de lichtjes in mijn ogen ineens aangingen en m'n mond in een brede lache: Een BOLLETJE-stand, dat kon maar 1 ding betekenen.. En ik had gelijk! (Ik heb immers bijna altijd gelijk, dus ja.)

Nou liep ik twee weken geleden over het winkelcentrum van Houten, en uit betrouwbare bron had ik vernomen dat ze er weer waren, niet de echte, maar het huismerk van de Kruidvat voor maar 0,49 cent voor 250 gram!
Nou, DIE LATEN WE DAN NATUURLIJK NIET LIGGEN!
Ik zat nog te denken m'n buit te verdubbelen, maar dit leek me, afgezien van het feit dat ik technisch gezien nog student moest worden, een slecht idee.

MAAR NU, dames en heertjes, appels en lampepeertjes (da's geen woord hoor), HET IS ECHT, HET IS WAAR, HET IS ÉCHT WAAR, ze zijn er weer!


Op verzoek van Ron uit mijn klas ben ik hier een blog over gaan schrijven, want ik sta op het punt nog even snel naar de AH te fietsen bij mij om de hoek: 


*tromgeroffel*




PEPERNOTEN, dan wel niet CHOCOLADE PEPERNOTEN, mijn persoonlijke favorieten.
HOLY MOZES, IS HET NIET FIJN?
IS HET NIET HEMEL OP AARDE?
Dat dacht ik ook!


Hebben we nog een mooie mening over die overheerlijke BOLLETJE pepernoten, vind jij het stiekem ook zo'n onzin dat ze er nu al zijn - het verpest het echt, want tegen december ben je al misselijk van alle schuimpjes en kransjes dat je eigenlijk alleen nog even snel je cadeautjes wilt uitpakken en weer naar boven wilt glippen om je misselijkheid weg te bidden - of heb jij nog een overheerlijk snoepgoed waarvan je denkt: 'Dit is toch ook belachelijk lekker'?
Comment!
Lukt het niet op deze site, dan vast wel op m'n facebook, hyves of twitter.


Daar ga ik, bid voor me dat ik niet stiekem vier zakken koop!


See y'all,
~Elis

3 opmerkingen:

  1. Eigenlijk is het nog veel te vroeg, maar jah, het is wel lekker (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, pepernotenpepernotenpepernoten! Laat ze gewoon fijn het hele jaar liggen. (: Verzinnen we wel wat nieuws met sinterklaas.

    Oh, je hebt mij geïnspireerd om een nieuwe blog aan te maken, haha. Staan nu alleen nog maar overdrachten van mn andere blog op.. maar wie weet, wordt het nog wat!

    Hoe bevalt journalistiek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pepernoten pepernoten pepernoten whoeheoeeeee
    witte chocoladepepernoten!(L)
    WIJ gaan een keer naar de AH, bij jou om de hoek, 10 kilo pepernoten halen. Okeeee niet 10 kilo, 250 gram is genoeg. DEAL?

    Ik mis jou.
    xxxxxxx Lauuuu

    BeantwoordenVerwijderen