About

Mijn foto
21. Gek, gestoord, schieuwnierig, dromend, music-addicted, analyserend, stressend, blij, hardwerkend, snoepend, vervelend, schrijvend, dansend, gillend, springend,levend, etend, zingend, studerend, vredelievend, meestal gelukkig,(bijna)altijd gelijk. Maar vooral: in opleiding!

dinsdag 1 januari 2013

Soul vacation

En als ik straks terug ben uit het heelal
Met nog sporen van Jupiter in mijn haar
Dan doe ik als zomer, lach als de zon
En zal het je aan het denken zetten
Sinds mijn terugkomst van mijn tripje naar de maan
Luister ik als de wind, praat als 22 juli's 

Zal je me vragen of ik langs de zon ben gereisd
En of de lichtjes uitgingen terwijl ik langs de melkweg dreef
En vooral of de hemel overrated is

Zal je je afvragen of ik verliefd werd op een van die sterren

Een onbeschreven, onbeschadigde
Maar vraag me niet of ik je miste terwijl ik naar mezelf op zoek was

En als ik straks terug ben met beide voeten op aarde en erin
Ben ik niet meer wie ik was, in positieve zin
Krijgt positiviteit nieuwe lading en betekenis , zal Mars me niet meer boeien
En zal het je herinneren, met al jouw koppigheid, dat er voor jou ook ruimte is om te groeien

 

En als ik dan terug ben, zal je me vragen naar de gekregen kansen
Of ik er eindelijk een kreeg om met het licht te dansen
Zal je willen weten of de planeten nieuwe inzichten gaven
Of het alles was dat ik wilde, de zwaartekracht kon dragen
Maar vraag me niet of ik je miste terwijl ik naar mezelf op zoek was






Geïnspireerd door Train - Drops of Jupiter.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten